Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Illustrasjon generert av Dall-E
Illustrasjon generert av Dall-E
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Illustrasjon generert av Dall-E
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E