Den danske strykekvartett spelar Beethoven, Bach og Mendelssohn.
Foto: Caroline Bittencourt
Nytt or gamalt
Slektsgranskar: J.S. Bach var stolt av opphavet sitt og teikna mellom anna slektstreet til Bach-familien.
Slektstreff i Leipzig
Albumet inneheld ein musikalsk slagscene (battaglia) av bestefar til J.S. Bachs andre kone. Her slaget ved Beograd i 1717, måla av J.G. Auerbach (1697–1753).
Familieskattar
Ton Koopman dirigerer Amsterdam Baroque Orchestra i Nikolaikyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Krigersk
Václav Luks dirigerer Collegium 1704 i Nikolaikyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Effektfulle ekko
Franske Christophe Rousset dirigerer Les Talens Lyriques i Thomaskyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Far og son
Den barokke tverrfløyta, som blei utvikla i Frankrike og blir kalla traversofløyte, var på 1700-talet eit symbol på det galante.
På tvers
Engelske John Eliot Gardiner er fast gjest under Bachfest i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Kunsten å døy
Den danske strykekvartett spelar Beethoven, Bach og Mendelssohn.
Foto: Caroline Bittencourt
Nytt or gamalt
Slektsgranskar: J.S. Bach var stolt av opphavet sitt og teikna mellom anna slektstreet til Bach-familien.
Slektstreff i Leipzig
Albumet inneheld ein musikalsk slagscene (battaglia) av bestefar til J.S. Bachs andre kone. Her slaget ved Beograd i 1717, måla av J.G. Auerbach (1697–1753).
Familieskattar
Ton Koopman dirigerer Amsterdam Baroque Orchestra i Nikolaikyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Krigersk
Václav Luks dirigerer Collegium 1704 i Nikolaikyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Effektfulle ekko
Franske Christophe Rousset dirigerer Les Talens Lyriques i Thomaskyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Far og son
Den barokke tverrfløyta, som blei utvikla i Frankrike og blir kalla traversofløyte, var på 1700-talet eit symbol på det galante.
På tvers
Engelske John Eliot Gardiner er fast gjest under Bachfest i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig